هنگامی که شما به  گوش دادن آنلاین موزیک فکر می‌کنید، SoundCloud به ذهن شما می‌آید. وقتی به ویرایشگر تصویر فکر می‌کنید، اول از همه PhotoShop به ذهن شما می‌آید، وقتی به دوربین فکر می‌کنید نیز Canon به ذهن شما می‌آید، این اتفاق درباره دی جی نیز همینطور است و هنگامی که شما به دی جی فکر میکنید با وجود برندهای متعددی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، نخستین برندی که به ذهن شما می‌آید Pioneer است. بر اساس سرشماری جهانی در سال ۲۰۲۳ برند پایونیر ۷۰ درصد سهم کل بازار را در اختیار دارد.

طی سالها فعالیت در بازار موسیقی و با بررسی هایی که انجام داده ایم، دریافتیم که کمپانی Pioneer سعی دارد که یک برند کامل برای تجهیزات دی جی باشد تا بتواند همه ی دی جی ها از حرفه ای تا مبتدی را با کنترلرها و پلیر و میکسرهای خودش و … در تمام قیمت ها راضی نگه دارد و دستگاه هایش به عنوان جذاب ترین و رایج ترین سیستم های دی جی در تمام نقاط جهان به کاربروند. اکنون کمپانی پایونیر با ساخت و عرضه ی اسپیکر های مانیتور استودیویی، اسپیکرهای PA و هدفون های دی جی، صنعت دی جی را بیش از پیش پوشش داده و همچنین نرم افزار حرفه ای Rekordbox را نیز برای اجرای دیجیتال با لپ تاپ و گوشی های هوشمند و همچنین آماده سازی پلی لیست برای اجرا با تجهیزات دی جی پایونیر منتشر کرده است که یکی از قدرتمند ترین و پیشرفته ترین سیستم های پخش دی جی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کنترلرها ابزارهای دی جی هستند که به همراه یک لپ تاپ به کار می‌روند و به نرم افزار دی جی متصل می‌شوند. کنترلرهای پایونییر با نرم افزار محبوب پایونیر یعنی Rekordbox و همچنین بعضاً با نرم افزار محبوب Serato نیز کار می‌کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین کنترلرهای Pioneer را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

DDJ-FLX10

این کنترلر دی جی پرچمدار، تنها جایگزین کنترلرهای DDJ-1000 و DDJ-1000SRT است که یکی با Rekordbox و دیگری با Serato کار می‌کند. کنترلر DDJ-FLX10 یکی از بهترین کنترلرها است و احساس واقعی دستگاه های پایونیر استاندارد در کلاب را به شما انتقال می‌دهد. جاگویل های DDJ-FLX10 اندازه واقعی هستند و دربرگیرنده ی جدید ترین ویژگی های برتر پلیرهای پایونییر هستند. همچنبن کنترلر DDJ-FLX10 با هر دو نرم افزار Rekordbox و Serato به خوبی کار می‌کند و سازگار است.